הדבקת קרמיקה במטבח

הדבקת קרמיקה במטבח הינה חלק מעבודות ריצוף וחיפוי קירות אשר גורמים לבית מראה חדש ומרענן. חברת הדקל שיפוצים מבצעת התקנת חיפוי לקיר במטבח ברמה גבוהה ובמחיר הוגן.  במאמר זה נסביר לכם את תהליך חיפוי קרמיקה במטבח במהלך תקין. במראה אחיד עם תוצאות לשביעות רצונכם. ביצוע הדבקת קרמיקה במטבח מתבצעת כאשר משפצים את המטבח, מחליפים אותו או סתם כי החלטתם לשנות ולרענן את המראה של המטבח שלכם.

חשיבות חיפוי קיר המטבח בבית לעיצוב הבית

חשיבות חיפוי הקרמיקה במטבח הינה חלק גדול מנראות המבטח בבית. יש גם לרצף את המטבח בין הארונות התחתונים לארונות העליונים. שהמידה בדרך כלל הינה 60 סנטימטר. ואם אין ארונות עליונים אז ריצוף או חיפוי של 60 סנטימטר מעל השיש יהיה גם היפה בדרך כלל.

הדבקת ריצוף היא עבודה שצריכה להיות ברמה דיוק מרבית, בשל שהאריחים הינם קטנים בדרך כלל.

ריצוף מטבח
ריצוף מטבח
הדבקת קרמיקה ריצוף מטבח
הדבקת קרמיקה ריצוף מטבח
הדבקת קרמיקה במטבח בצבע לבן
הדבקת קרמיקה במטבח בצבע לבן

חיפוי קרמיקה במטבח בעיצובים שונים

ישנם המון סוגים וגדלים של אריחים לחיפוי על גבי קיר המטבח.  ישנם גם תמונות מיוחדות על גבי האריחים או הטבעות של תלת מימד . המון פעמים רוכשים אריחים רחבים ומרצפים בצורת בנית אבן השורה הראשונה שלמה. והשורה שנייה מתחילה מחצי אריח וזה נותן תוצאה של בנייה כמו אבן ירושלמית.

המחירים למרצפות בד"כ מתחילים בין 60₪ למ"ר ומגיעים עד ל700 ₪ לאריח.  (אריח 60*60 סנטימטר בהדפסת תלת מימד כמו כוכב).

הדבקת קרמיקה בצורת בניה אבן ירושלמית
הדבקת קרמיקה בצורת בניה אבן ירושלמית
ספייסרים למרחקים שווים בין האריחים
ספייסרים למרחקים שווים בין האריחים

מחפשים רצף מקצועי ? ריצוף לבית חיפוי קרמיקה ברמה הגבוהה ביותר

ריצוף הדבקת קרמיקה במטבח

עלות הדבקת קרמיקה במטבח – אופן העבודה תלוי בהכנה שבוצעה לאחר פירוק האריחים הישנים או טיוח הקיר. אם הקיר מטויח טוב אז אפשר לבצע ריצוף בהדבקה, ואם הטיח לא ישר או לא מלא מספיק אז יש לרצף בטיט.

לאחר עבודת הריצוף יש לבצע עבודת שפכטל וצבע מסביב לריצוף בכדי להגיע לגימור מושלם. את שקעי החשמל יש לפרק טרם עבודת הריצוף ואז לחבר בחזרה. במקרה של שקעים פשוטים עגולים 55 מקבעים אותם לאחר מכן על גבי הריצוף.

חיפוי אריחים במטבח קטנים
חיפוי אריחים במטבח קטנים

ובמקרה של אביזרי גוויס יש לרכוש ברגיי גבס 4.5 ס"מ בשל שהרחקנו את האביזר החיצוני מקופסת הביטון.

כאשר מחפשים רצף למטבח יש לבדוק האם הוא גם מטפל באביזרי החשמל האם המחיר כולל את דבק הקרמיקה. וגם באיזה דבק הוא משתמש הדבק המומלץ הינו דבק 116 פרימיום של מיסטר פיקס או bg 40.

חיפוי קרמיקה למטבח
חיפוי קרמיקה למטבח
חיפוי קיר מטבח בצורת בניה
חיפוי קיר מטבח בצורת בניה

ריצוף מטבח ממוצע (עד 4 מטר רץ ) אמור להסתיים בחצי יום עבודה וריצוף של עד 8 מ"ר אמור להסתיים בתום יום עבודה אחד. הדבקת קרמיקה במטבח אפשרית גם על כבי האריחים הקיימים.

אך לעתים נדרש ליישם חומר מקשר בשל שבד"כ האריחים במטבחים חלקים ומונעים היתפסות של האריח. ריצופו של המטבח משפר את חזות המטבח ומחדש אותו לגמרי בשל היותו כרקע למטבח.

ריצוף קיר במטבחון
ריצוף קיר במטבחון

רצף טוב מומלץ למטבח אפשר למצוא בדקל שיפוצים יש לתאם מראש וסך כל אמורה להתבצע ביום עבודה אחד, ללא הרבה לכלוך ובלאגן מיותר.

יש לדאוג שאריחי הריצוף יהיו בדירה לפני שמזמינים את בעל המקצוע בכדי לזרז את התהליך. חשוב לדעת שככל שהאריחים קטנים יותר מחיר העבודה לחיפוי קיר מטבח יקרה יותר.

חיפוי קיר לבנים במטבח
חיפוי קיר לבנים במטבח

הצעת מחיר לחיפוי קיר במטבח ? 054-8006990 דקל

הדקל שיפוצים מבצעים עבודות הדבקת קרמיקה במטבח במרכז בערים: תל אביב, רמת גן, הרצליה, גבעתיים רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, גבעת שמואל, גני תקווה , באר יעקב, לוד, רמלה, יהוד-מונוסון, סביון, מודיעין-מככבים-רעות, ראש העין, רחובות, נס ציונה, אלעד, נתניה, בני ברק, כפר שמריהו ועוד.

חיפוי קיר במטבח בערים בדרום: אילת, אופקים, אשדוד, אשקלון, קריית גת, שדרות, דימונה, נתיבות, ערד, קריית מלאכי ושדרות.

חיפוי קרמיקה במטבח בערים בצפון: חיפה, קיסריה, אור עקיבא, חדרה, טבריה, בית שאן, עפולה, צפת , נוף הגליל.

ישנם חברות רבות של אריחי קרמיקות וגרניט פורצלן, אם תרצו חברתנו עובדת עם חברת אלוני. דברו איתנו אם ותרצו יש לנו מחירים טובים שם אולי נוכל לעזור. בהצלחה 🙂

חיפוי קרמיקה במטבח
חיפוי קרמיקה במטבח
הדבקת אריחי קרמיקה במטבח
הדבקת אריחי קרמיקה במטבח