קבלן שיפוצים בשוהם

דקל קרואני הוא קבלן שיפוצים בשוהם, קבלן רשום ברשם הקבלנים. חבר באיחוד קבלני השיפוצים בישראל, מדריך עבודה בגובה ומנהל מקצועי לעבודות סנפלינג ומוסמך לעבודת ביקורת עם צנרת אינסטלציה sp מחברת מצרפלסט. דקל קרואני פתח את העסק "הדקל שיפוצים" בשנת 2008.

ההתמחות בעיקרית הינה בניהול ופיקוח על פרויקטים של שיפוצים כלליים עד המפתח. עבודות אינסטלציה, חשמל, טיח, צבע בניית קירות בלוקים, בניית קירות צמנטבורד. בניה קלה, בניית קירות גבס, עבודות ריצוף וחיפוי ועוד.

קבלן שיפוצים בשוהם , דקל קרואני קבלן רשום
קבלן שיפוצים בשוהם , דקל קרואני קבלן רשום

קבלן שיפוצים בשוהם – למה לבחור את חברת הדקל ?

  • מקצועיות – ניסיון של יותר מ15 שנים בניהול וביצוע עבודות שיפוצים, עם ידע רב בכל תחומי השיפוץ ומערכות שונות : אינסטלציה איטום חשמל צבע טיח בניה ריצוף וחיפוי ועוד.
  • אמינות – הלוגו של העסק הינו "אמינות מעל הכל" כי זה היה הדבר החשוב והעיקרי שבהשראתו נפתח העסק ובזכותו העסק מצליח.
  • רמות גימור – אנו עובדים בסטנד עבודה גבוה, ביצוע ברמות גימור ברמה גבוהה עם שימוש בחומרים מתקדמים וחדישים על מנת להגיע לעבודה נקיה ותקינה.
  • ניסיון רב – ניהול עובדים וצוותים לפרוייקטים גדולים כבר מעל 15 שנים.
  • זמינות לקבלת עבודות שיפוצים בשוהם באופן מיידי.
  • שירות אגיב מהיר ואיכותי.
  • מחירים הוגנים ואחידים לעבודות שיפוץ בשוהם.

קבלן שיפוצים בשוהם שיפוץ וילה בשוהם עבודות שונות

לפניכם מספר סוגי עבודות שונות אותם אנו מבצעים כקבלני שיפוצים בשוהם:

עבודות אינסטלציה

בניית מערכות אינסטלציה חדשות הכוללות מרכזיה ומערכת ביוב חדשה בבית. עבודות צנרת מים אספי sp, מולטיגול או פקס. ביצוע עבודות אינסטלציה לפי התקן עם אחריות. שימוש באביזרים לפי התקן והנחיות החברות של ספקי האביזרים למיקסום המערכת מים.

עבודות אינסטלציה
עבודות אינסטלציה

עבודות חשמל

ביצוע עבודות חשמל שונות, בניית לוח חשמל לבית, החלפת לוח חשמל לבית, הגדלת לוח חשמל לתלת פאזי על מנת לספק יותר כח חשמל לבית. תיקון קצרים והוספת נקודות חשמל.

עבודות איטום

ביצוע עבודות איטום על ידי קבלן איטום בגגות וקירות. ניסיון של מעל 15 שנים בעבודות איטום שונות עם אחריות של עד 10 שנים. ביצוע הלחמת יריעות ביטומניות בגג או חידוש מערכות איטום בקירות. איטום חדרי רחצה ומרפסות.

עבודות סנפלינג בשוהם

ביצוע עבודות בגובה באמצעות סנפלינג, ביצוע שלל עבודות גובה בסנפלינג אשר חוסכות עלויות יקרות של מנופים ופיגומים שונים. ביצוע עבודות שונות כמו: עבודות איטום, חשמל, אינסטלציה, צבע וטיח, שליט צבעוני, החלפת אבנים ועוד.

עבודות בגובה
עבודות בגובה

שיפוץ חדר אמבטיה בשוהם

ביצוע שיפוץ חדר אמבטיה עם צנרת אספי sp  , מולטיגול או פקס בבית. בניית מרכזיה לניהוך מערכת המים במקרה הצורך והפרדת קו מים לא תקין בעת תיקון או פיצוץ מים.

בניית מערכת ביוב, הנחת קו מים קולחין בחצר והשמת בריכות ביוב חדשות בבית. החלפת קו מים ראשי מהקו מים שמספקת העיריה.

ביצוע בדיקה של מערכת המים עם מכשיר לחץ לבדיקת לקויים במערכת החדשה שהותקנה.

ביטון ואיטום חדר רחצה לפי תקן. עבודות ריצוף וחיפוי קרמיקה או גרניט פורלצן.

שיפוץ חדרה אמבטיה בשוהם
שיפוץ חדרה אמבטיה בשוהם

שיפוצניקים מומלצים בשוהם

בחירת שיפוצניק מומלץ בשוהם תהיה לפי בדיקת העבודות שהשיפוצניק ביצע. קבלת המלצות מלקוחות שכבר קיבלו שירות השיפוצניק לביתם.

קבלן שיפוצים בשוהם מחירים

באתר זה הוספנו גם מחירון שיפוצים על מנת לקבל הערכת מחירים כללית לגבי כל עבודות השיפוץ. בדף מחירון שיפוצים חינם , תוכלו לראות מחירים של שיפוצים כלליים וגם מחירים של עבודות שונות. כמו עבודות חשמל, אינסטלציה , טיח, גבס וצבע, אינסטלציה, איטום, סנפלינג תקרות אקוסטיות ועוד.

קבלן שיפוצים בשוהם מחירים שיפוץ משרד בשוהם
קבלן שיפוצים בשוהם מחירים שיפוץ משרד בשוהם

קבלן שיפוצים בשוהם טלפון

הטלפון של דקל קרואני הינו 054-8006990, ניתן להשיג גם בטלפון 03-9747444 ובפקס 03-9747444. המייל הינו d@hdekel.com.

אתם מוזמנים ליצירת קשר על מנת לתאם פגישה להגעה ולקבלת הצעת מחיר לשיפוץ בשוהם והסביבה. התחייבות לעבודה ברמת גימור גבוהה עם עמידה בזמנים.

ביצוע עבודות שיפוצים בשוהם ובסביבה: כפר טרומן, בית עריף, חדיד, ברקת, בית נחמיה, בן שמן. גמזו, טירת יהודה, גבעת כח, אלעד רינתיה, בני עטרות, מזור ומגשימים.