איך לחסוך בשיפוץ דירה

אז איך לחסוך בשיפוץ דירה- שיפוצים בדירה הנם דבר לא זול זול כיום ועלויות שיפוץ דירה כיום הנו בין 50K-300K . ושיפוצים כלליים גדולים יכולים להגיע גם עד 1 מיליון שקלים ויותר בהתאם לדרישת הלקוח.

איך לחסוך בשיפוץ הדירה
איך לחסוך בשיפוץ הדירה

אז איך נחסוך בשיפוץ דירה?

בסעיפים הבאים נמנה את התחומים שתוכלו לחסוך בהם בעיקר בשיפוץ הדירה:

איך לחסוך בשיפוץ דירה בשפכטל אמריקאי ?

לבצע בשיפוץ דירה רק תיקוני שפכטל ולא החלקת תקרות בשפכטל אמריקאי או החלקת תקרות. החלקת שפכטל אמריקאי היא יקרה אך נעשית רק על מנות להוסיף יופי לבית.

להיעזר בקשרים של הקבלן השיפוצים או השיפוצניק, בחנויות של ספקים של כלים סניטריים וכדומה.

איך לחסוך בשיפוץ דירה בבניית קירות בבית?

נבנה קיר גבס.

במקום לבנות את מחיצות הבית מבלוקים, ניתן לבנות קירות גבס ואז המחיר הינו בין חצי לשליש ממחיר הקיר הבלוקים.

איך לחסוך בשיפוץ דירה, בשיפוץ חדר אמבטיה ?

על מנת להגיע לחסכון בשיפוץ חדר אמבטיה , ניתן לרכוש אריחים במחיר של בין 30-70 שקלים יוזיל לכם את המחיר.  חיפוי אריחי קרמיקה בקירות ניתן לבצע במקלחת עד גובה 2 מטר ובחדר שירותים עד גובה 1.2 מטר. דבר אשר יחסוך בעלויות הריצוף ובעבודת הריצוף של קבלן השיפוצים.

עבודות בגובה היכן ניתן לחסוך?

עבודות בגובה רב הם יקרות מאוד בדרך כלל, עקב שהעבודה מצריכה כלי שינוע מכני על מנת להגיע לעבוד בגבהים בבטחה. בשנים האחרונות התפתח תחום עבודות בגובה באמצעות סנפלינג.

עבודות איטום, עבודות אינסטלציה, צביעה וחיפוי ואף שיקום בטון מתבצע על ידי גולשי מבנה מוסמכים. אשר להם ציוד עזר ואבטחה על מנת לגלוש ולבצע את העבודה בבטחה.

ביצוע עבודות בגובה בסנפלינג הוא יקר יותר מעבודת שיפוצים רגילה אך זול בהרבה מאשר כל עבודה עם מנוף. או פיגומים שיכולה להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, בעבודות סנפלינג אין צורך בפיגומים או במנופים וכך נחסך כסף רב !

יתרון נוסף לעבודות סנפלינג בגובה הוא שניתן להגיע למקומות גבוהים וקשים או בלתי אפשריים עם מנוף.  ופיגומים, וגולש מעטפת יכול לטפל בהם ולבנות לעצמו גישה נוחה לביצוע העבודה בגובה.

איך לחסוך בבנייה קלה במקום בנייה מבלוקים

במקרה של בניית בית מבניה קלה או בניית תוספת בניה מבניה קלה, המחירים יהיו זולים בהרבה מבניית מבנה מבלוקים ובפרט בתקרת הבטון.

בניה קלה הינה בניה מפנל מבודד אשר רמת הבידוד שלו גבוהה. וישנם פריטים בעלי רמת בידוד גבוהה ביותר שתספק כל אחד מאיתנו.

איך לחסוך בשיפוץ דירה בשיפוץ חצר

בשיפוץ החצר ובמציאת פתרון למשטח רצפה נוח וישר, ניתן לבצע יציקת בטון מוחלק במקום לבצע יציקה + ריצוף חוץ לבנות דק איפאה.

יציקת הבטון המוחלק הינה פתרון זול ויפה לחצר, ניתן להוסיף עליו סילר לשדרוג המראה. ועדיין הבטון המוחלק יהיה זול מריצוף בחצר ובניית תשתית מבטון. בשל שמבצעים החלקת בטון על המשטח הקיים בזמן יציקתו.

איך לחסוך בשיפוץ דירה בחצר
איך לחסוך בשיפוץ דירה בחצר

חסכון מחוץ לבית בגובה

עבודות בגובה בסנפלינג, באמצעות חבל הם עבודות מסוכנות שיש לשמור על ערנות גבוהה.

כאשר יש עבודות איטום בגובה בבניין ניתן לחסוך חלק מעבודות הגובה, ובמקום לשכור מנוף שבדרך כלל, הרבה יותר יקר. ופשוט לשכור צוות סנפלינג שיבצע את העבודה באמצעות חבל מהגג במחיר מוזל יותר.

איך לחסוך בעבודות אלומיניום בשיפוץ הדירה ?

לבחור בדגם פרופיל 7000 הסטנדרטי הלבן במקום בחלונות מפרופיל בלגי בגוונים מיוחדים. כמובן שאלומיניום בלגי הינו יפה בהרבה אך גם עולה כמעט פי 2. שגם ככה עבודות האלומיניום בדירה הנם חלק לא קטן.

ברוב הבתים הערכת מחיר של בין 20K-60K. תלוי כמובן במפרט כתב הכמויות ובכמות החלונות. אם אין לכם קבלן שיפוצים אשר דואג לכם התקשרו אלינו דקל שיפוצים

איטום גגות במה לחסוך ?

כאשר מבצעים עבודות איטום גגות או איטום קירות חשוב לא לחסוך כלל ךא בחומרים ולא באיכות העבודה

איטום גגות וקירות הוא אחד התחומים שדירה דורש הכי הרבה טיפול חוזר בה. וזאת בשל עבודות לא מקצועיות עם חומרים לא תקניים או חזקים מספיק לתשתית. חברת הדקל מבצעת כבר 2008 עבודות איטום  ברמה גבוהה עם החומרים הטובים בשוק.

הדקל שיפוצים מבצעים שיפו דירה במרכז בערים: תל אביב, רמת גן, הרצליה, גבעתיים רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, גבעת שמואל, גני תקווה , באר יעקב, לוד, רמלה, יהוד-מונוסון, סביון, מודיעין-מככבים-רעות, ראש העין, רחובות, נס ציונה, אלעד, נתניה, בני ברק, כפר שמריהו ועוד.

שיפו דירה בערים בדרום: אילת, אופקים, אשדוד, אשקלון, קריית גת, שדרות, דימונה, נתיבות, ערד, קריית מלאכי ושדרות.

עבודות שיפוצים בערים בצפון: חיפה, קיסריה, אור עקיבא, חדרה, טבריה, בית שאן, עפולה, צפת , נוף הגליל.