עבודות בגובה מחיר מחירון עבודות גובה בסנפלינג

עבודות גובה מחיר מחירון

מחירון עבודות בגובה מחיר למטר, עבודות סנפלינג מחיר  מפורט עם כל העלויות ברמה גבוהה. חברת הדקל שיפוצים מתמחה בביצוע עבודות בגובה בסנפלינג. עבודות איטום בסנפלינג, עבודות שיפוצים מורכבות בסנפלינג ובגובה.

עבודת סנפלינג מתבצעת על ידי מינימום של מנהל מקצועי לעבודות גלישה + גולש סנפלינג. (שניהם חייבים להיות מוכרים על ידי משרד העבודה ורשומים בפנקס בעלי תפקידים בבטיחות ) . לרוב נדרש גם אדם נוסף המשמש כצופה ומאבטח מלמטה את אזור הסכנה ( אם וקיימת סכנת פגיעה באזור זה ).

אנו מבצעים את רוב הפרויקטים עם מספר מנהלים מקצועיים. אשר להם יש בדרך כלל ניסיון מקצועי גדול יותר. והבנה טובה יותר של מערכות התילוי בעבודה, מנהלים מקצועיים בסנפלינג מתמחים בחילוץ במקרה חירום. סוגי עבודות סנפלינג שאנו מתמחים בהם:

איטום קירות בגובה איטום בסנפלינג, עבודות איטום בגובה באמצעות סנפלינג. שיקום מבנים בגובה בסנפלינג, עבודות בניין בסנפלינג, שיפוץ בסנפלינג. שיפוצים בגובה, שיקום ואיטום מבנים, אינסטלציה בסנפלינג.

עבודות בגובה מחיר מחירון ועלויות

מפרטכמות\גודלמחיר
התקנת רשת יונים30 מטר4000
התקנת רשת יונים30-60 מטר5000
התקנת רשת יונים60-100 מטר7000
חיזוק אבני שישעד 30 ברגים4000
חיזוק אבנים אבן\שיש30-60 ברגים5000
חיזוק אבני שיש60-100 ברגים7000
איטום קיר חיצוני בסנפלינג10 מטר4000
איטום קיר חיצוני30 מטר5000
איטום קירות חיצוניים מחיר60 מטר7000
איטום סדקים חיצוניים10 מטר אורך4000
התקנת מרזב מחיר3 קומות6000
התקנת מרזבים4 קומות7000
התקנת מרזב5 קומות8000
צביעת בניין בסנפלינגעד 4 קומות80,000
איטום בניין בסנפלינג עד 4 קומות50,000
שיפוץ בניין בסנפלינג עד 4 קומות120,000

עבודות סנפלינג מחיר לעבודות בגובה

עבודות בגובה מחירון לפי מטר ולפי כמויות, הוא רק הערכת מחיר. בכדי לקבל הצעת מחיר מסודרת יש ליצור קשר לתיאום פגישה מסודרת. או הערכת מחיר ראשונית בטלפון 054-8006990.

מחיר של עבודות גובה בסנפלינג, כל סוגי העבודות ברמה הגבוהה עם ניסיון רב.

ישנם משתנים רבים בתמחור עבודות גובה בסנפלינג:

  1. נגישות לאזור העבודה.
  2. מספר קומות בבניין.
  3. אילו וכמה קומות בבניין צריך לטפל באמצעות עבודות גובה בסנפלינג
  4. מכמה נקודות עיגון צריך לרדת בסנפלינג על מנת לטפל בבעיה.
  5. כמות ימים ועובדים צריך על מנת לבצע את עבודות הגובה.
  6. עלויות חומרים לביצוע העבודה.
עבודות סנפלינג מחיר לעבודות בגובה
עבודות סנפלינג מחיר לעבודות בגובה

עבודות בגובה מחירון

מחירון עבודות סנפלינג מחיר למטר ברמת גימור הגבוהה ביותר בכלים ובחומרים עם האחריות הטובה ביותר שניתן לקבל לפי התקנים. איטום בסנפלינג מחירון.

  • כל המחירים המצוינים אינם כוללים מע"מ.
  • כל המחירים הנם הערכת מחיר בלבד והמחיר הממוצע לעבודה. הצעת מחיר מחייבת הינה רק בהגעת הקבלן לשטח ולפי מפרט מדויק. בהתאם למבנה ולצרכיי וועד הבית או בעל המבנה.
  • ( ישנם עבודות שמחירם תלוי בשטח העבודה ואופן העבודה שניתן לבצע אותה בכל פרויקט).
  •  חלק ממחירי עבודות סנפלינג מחיר המחירון הם מחירים שבמהלך שיפוץ כללי קומפלט. ולא בהזמנת פריט בודד, יש לוודא עם הקבלן סנפלינג לפני.
  • מחירון הדקל שיפוצים ועבודות סנפלינג בגובה נבנה על מנת לתת ללקוח רקע למחירי העבודות השונות. ולעזור ללקוח להבין טווח מחירים לשיפוץ בניין ומבנים בגובה בלבד. ואינם התחייבות מצד החברה. התחייבות למחיר שיפוץ בניין הינה רק לאחר הגעה לבניין והכנת מפרט בהתאם.

למחירונים נוספים: מחירון שיפוצים.

עבודות בגובה מחירון
עבודות בגובה מחירון

איטום בסנפלינג מחירון

עבודות איטום לרוב, מתבצעות בעבודות גובה. עבודת בגובה באיטום היא בדרך כלל עבודה מאומצת בגובה. ולכן נדרש לשים לב קודם כל לבטיחות בעבודה. לאחר מכן יש להשתמש בצוות אשר מכיר את הבעיות במבנה ואת הדרישות. על מנת להכין את שטח העבודה לאיטום הקירות או איטום גגות של המבנה. לאחר הכנת השטח יש לבצע את שלבי האיטום. עם הפרשי זמנים ללא זירוז מעבר למותר.

יש חשיבות רבה לזמני הייבוש בתיקוני התשתית ואף בשלבי האיטום של המבנה. על מנת להבטיח איטום מלא אשר יחזיק שנים רבות ולא ייהרס בתוך חורף אחד.

כיום ישנם כמות רבה של חומרי איטום בישראל אך רק מעטים מהם הם הטופ של הטופ. חומרים אשר מבטיחים אחריות של 10 שנים ומעלה. קבלנים בדרך כלל נותנים על חומרים אלה אחריות של עד 5 שנים. זאת לפי הנחיות הספקים אך חומרים אילו מחזיקים 10-20 שנים. כמובן אם ומיישמים אותם נכון.

לאחר שבחרנו את החומר המתאים והאיכותי ביותר למפגע אותו אנו רוצים לתקן. יש לשים דגש על עבודה על משטח נקי שהוסרו ממנו שאריות ולכלוך. אשר יכולים לגרום לנתק בין התשתית לחומר האיטום. לאחר מכן יש לוודא על זמני ייבוש לפי הספר. ולא לחפף ולהזדרז על מנת לסיים את העבודה מהר.

איטום נכון חייב להתבצע בקצב המתאים לתנאי מזג האוויר ובהתאם לחומר איטום בו אנו משתמשים. תמיד מומלץ ליישם לפחות 2 שכבות איטום. גם בחומרי איטום אשר טוענים כי שכבת איטום אחת תספיק. כל חברה אשר מכבדת את עצמה דורשת יישום של 2 שכבות מלאות של חומרי איטום. על מנת להגיע לשכבה מספקת, חזקה ומלאה של חומר האיטום על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

יש על בעלי המקצוע והעובדים להיות עם תעובד עובד בגובה בתוקף. ולשמור על הנחיות הבטיחות באתר.  בתחום זה ישנם תאונות רבות אשר גורמות לפציעות וסיכונים רבים.

איטום בסנפלינג מחירון
איטום בסנפלינג מחירון

אז למה עבודת סנפלינג כל כך יקרה ? מחירים של עבודת סנפלינג

יום עבודה של עבודות סנפלינג – מינימום של 2 גולשי מבנה שלפחות אחד מהם הוא מנהל מקצועי לעבודות מעטפת,  מתומחר החל מ 3500 שקלים לצוות. יום עבודה של עובד נוסף המשמש כצופה בחוק, הינו החל מ700 שקלים ליום עבודה.

בעבודות מורכבות בהם צריך מהנדס קונסטרוקטור ליווי ותכנית המחיר מתחיל ב2000-4500 שקלים. עבודות המצריכות מנהל עבודה מוסמך באתר יהיו בשלום של כ1500 שקלים ליום עבודה.

כמה מרוויח עובד סנפלינג

עובד כגולש בסנפלינג מרוויח כשכיר בין 500-800 וכפרילנסר בין 1000-1500 .כמובן בהתאם למיומנותו ולוותק והניסיון אותו הוא רכש.

עבודה בגובה שכר

שכר של עובד בגובה הינו בין 400-700 כשכיר וכפרילנסר  בין 600-900 בהתאם למיומנותו ולוותק והניסיון אותו הוא רכש. כמובן שיש עבודות מיוחדות עם מנופים ועגורנים שהשכר שלהם הוא גבוה יותר.

קורס סנפלינג מחיר

עלות של קורס סנפלינג (גולש מבנים) הינו במחיר של בין 3500-4000 שקלים.

עלות של קורס סנפלינג מתקדם ( מנהל מקצועי לעבודות גלישה במבנים) הינו במחיר שבין 4500-5000 שקלים .

כל שנתיים יש לבצע ריענון לשני הקורסים על מנת להבטיח את בטיחותו של הגולשים והצוות שלהם. בנוסף הם לומדים בקורס עזרה ראשונה.

עלות ציוד אישי לגולש מעטפת בסיסי הינו בין 3500-8000 , ישנם מספר מותגים בתחום והמוביל בהם הוא פטצל.

עבודות אינסטלציה בגובה

אינסטלאטורים רבים נעזרים בצוות סנפלינג לעבודות אינסטלציה בגובה. כאשר אין להם אפשרות להגיע ולהתחבר אל הצינורות שבהם יש להם צורך לטפל. עבודות אינסטלציה יכולות להיות לצינור הזנה למים. צינור שהינו פקס או אספי או לצנרת שהינה 2 או 4 צול של המבנה.

מלבד זאת צינורות למרזבים או החלפת קו ביוב ראשי של הבניין יעשה בדרך כלל על ידי צוות סנפלינג. בשל שאין גישה לגבהים האלו בדרך אחרת מלבד סנפלינג.

יש אפשרות להחליף צנרת ביוב לכל אורכו של הבניין גם במנוף. אך לרוב המחיר של המנוף עם צוות עבודה בגובה יעלה הרבה יותר מאשר מחיר של צוות סנפלינג. אשר משתמש בחבלי סנפלינג בלבד ללא צורך בציוד מכאני יקר.

 

עבודות אינסטלציה בגובה
עבודות אינסטלציה בגובה

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מחיר

מחיר עבודות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מתחילים בעלות של 3500 שקלים. לעבודה קטנה מאוד של עד יום עבודה ועם מיעוט בחומרים.

בעבודות בינוניות של איטום קירות חיצוניים המחיר הינו בין 8000-20000 שקלים. לעבודה של עד 4 ימי עבודה. עבודות גדולות יותר של איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מגיעות גם ל100,000 שקלים ואף יותר. המחיר מותנה בגודל הבניין, מצב הקירות החיצוניים של הבניין ואת אופן השיפוץ בסנפלינג שיש לבצע.

 באיטום על חיפוי אבן יש לבדוק תחילה שהאבנים לרוב תפוסים היטב על המבנה. ואם לא יש להדביק אותם מחדש ולעגון אותם. בעוגנים מתאימים למניעת נפילה של האריח. איטום על חיפוי אבן מתבצע בתיקונים של חומר כוחלה אשר לא יושמה כראוי. איטום תפרי התפשטות בחומר סיקה שהינו חומר גמיש. אשר יודע לספוג תזוזות של המבנה ולהתרחב ולהתכווץ בהתאם.

שטיפת לאחר איטום קירות חיצוניים

לאחר מכן מומלץ לשטוף את הקיר עם מכשיר שטיפה בלחץ (גרניק)באופן יסודי ואז ליישם מריחה או התזה של סילר .אם כבר אנו מיישמים סילר מאוד מומלץ להשתמש בננו-סילר. שהינו חומר שיוצר בשנים האחרונות והינו המילה האחרונה בתחום הסילרים.

הננו סילר הינו יקר פי 3 ויותר בעלות החומר אך הינו גם חזק הרבה יותר . הננו סילר מבטיח לנו שנים רבות יותר של שקט מאיטום חוזר של הבניין.

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מחיר
איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מחיר

איטום בגובה קבלני איטום במרכז

לא כל איטום בגובה מצריך עבודות גלישה בסנפלינג, ישנם עבודות שניתן ליישם באמצעות במת הרבה או פיגום. עבודות איטום קטנות או גדולות. לכל מבנה מתאימים את הצרכים שלו.

הרחקת יונים מחיר

חברת הדקל שיפוצים מתמחה בהתקנת רשתות יונים בסנפלינג בבניין. ביצוע עבודות התקנה על מנת לחסום את חדירת היונים לאזורי הכביסה והמתחמים שבו הם מפריעים לכם.

איטום בגובה קבלני איטום במרכז
איטום בגובה קבלני איטום במרכז

עבודה בגובה מחיר

קורס עבודה בגובה הינו הדרכה אשר ניתנת לעובד על מנת להסמיך אותו לבצע עבודה בגובה. ללמד אותו על סיכונים בעבודות בגובה ודרכים אשר הוא יוכל לאבטח את עצמו. ולשמור על אזור עבודה בטיחותי עם מיעוט סיכונים מרבי.

עבודה מהירה מדי גורמת לאי תשומת לב לפרטים הקטנים ולראיית התמונה הכוללת והסיכונים בשטח העבודה,.

עבודות סנפלינג באמצעות תילוי חבלים , היא עבודה שמבוצעת באמצעות גלישת העובד על מעטפת הבניין. באמצעות חבלים הנקשרים לעיגונם בגובה המבנה.

עבודה בגובה מחיר מחירון לעבודות גובה וסנפלינג
עבודה בגובה מחיר מחירון לעבודות גובה וסנפלינג