עבודות גובה בסנפלינג

ביצוע עבודות גובה בסנפלינג על ידי חברת סנפלינג , הדקל שיפוצים המבצעת פרויקטים של עבודות שיפוצים ,עבודות איטום. והתקנות מורכבות בסנפלינג, התמחות בעבודות שיפוצים כלליות וגם בעבודות סנפלינג מיוחדות : עבודות איטום קירות מסך, אינסטלציה וחשמל.

עבודות גובה בסנפלינג במגדל toha 1 tel aviv
עבודות גובה בסנפלינג במגדל toha 1 tel aviv מגדל המשרדים הטוב בעולם
עבודות גובה בסנפלינג הרצליה הילס
עבודות גובה בסנפלינג הרצליה הילס

עבודות גובה

מחפשים קבלן עבודות גובה בסנפלינג  ? איך מתחילים ? לעבודות סנפלינג בגובה נדרש מנהל מקצועי בסנפלינג ומוסמך וגולש מעטפת מוסמך(גולש איש סנפלינג). את התעודות של המנהל המקצועי והגולש מבנה ניתן למצוא באתר כולל את תוקף התעודה.

כל עבודה וגם של 2 דקות מחייבת בחוק 2 עובדים מוסמכים ( מנהל מקצועי אחד וגולש מעטפת אחד לפחות). אם ושניהם גולשי מעטפת ואין מנהל מקצועי באתר- אסור להם לבצע עבודת סנפלינג לפי חוק.

איש סנפלינג – תיחום ושילוט עבודה בגובה

כאשר מבצעים עבודות גובה על ידי צוות אנשי סנפלינג ,יש לתחום את אזור העבודה ואזור הסכנה ההיקפי. על מנת למנוע חדירה של אדם לאזור הסכנה בה צריכים להיות נוכחים רק המורשים לכך.

m tower באר שבע מגדל משרדים
m tower באר שבע מגדל משרדים

איטום בגובה בסנפלינג

עבודות איטום בגובה לרוב מתבצעות בעבודות גובה. עבודת בגובה באיטום היא בדרך כלל עבודה מאומצת בגובה ולכן נדרש לשים לב קודם כל לבטיחות בעבודה.

יש על בעלי המקצוע והעובדים להיות עם תעובד עובד בגובה בתוקף. ולשמור על הנחיות הבטיחות באתר.  בתחום זה ישנם תאונות רבות אשר גורמות לפציעות וסיכונים רבים.

עבודת איטום מקצועית תתבצע על שטח נקי , על מנת שתהיה תשתית נקייה לאיחוד חומר האיטום לתשתית המבנה הנדרש לאיטום.

במקרים שלא מבצעים ניקיון יסודי למשטח העבודה, שכבת האיטום עלולה להתנתק ולגרום גם לחדירות מים והיחלשות החומר עקב כך. לכן מומלץ לא לזלזל בחלק זה של עבודת האיטום.

ביצוע עבודות גובה בסנפלינג על ידי חברת איטום מקצועית מחירון עבודות גובה בסנפלינג    עבודות בגובה בסנפלינג מחיר

איטום בגובה בסנפלינג
איטום בגובה בסנפלינג

עבודות איטום בסנפלינג מחיר מחירון

מחירון עבודה בגובה של במרכז: עבודת איטום , התקנות, אינסטלציה ביוב וצינור מים ועוד בעמוד:

איטום בסנפלינג
איטום בסנפלינג – איטום תפרי התפשטות בבניין

חברת סנפלינג – קבלן שיפוצים ותיקונים

חברת הדקל שיפוצים מבצעת עבודות שיפוצים בגובה וגם עבודות איטום בגובה למבנים ומגדלים בישראל. חברתנו עם ניסיון בתחום השיפוצים והבניה משנת 2008, אנו מתמחים בעבודות איטום בסנפלינג. התקנות ביצוע מיוחדות ומורכבות בשיפוצים בסנפלינג ועבודה בגובה  ( במות הרמה, מנופים, פיגום ממוכן ועוד).

תיקוני סנפלינג

ביצועי עבודות תיקוני סנפלינג מכל הסוגים: חשמל , אינסטלציה, טיח וצבע, שיקום בטון, עבודות איטום ועוד. מעוניינים בהצעת מחיר לעבודות תיקוני סנפלינג מקצועיות ? צרו קשר עוד היום לקבל הצעת מחיר.

חברת סנפלינג הדקל שיפוצים
חברת סנפלינג הדקל שיפוצים

קורס עבודה בגובה

על מנת לקבל אישור עבודה בגובה יש לעבור קורס עבודה בגובה. הקורס יועבר על ידי מדריך מוסמך ממשרד העבודה לפי תקנות עבודה בגובה בשנת 2007 . קורס זה הינו בין 1-2 ימי לימוד +מעשי. עלותו של קורס עבודה בגובה במחיר של כ3000 שקלים כולל מע"מ, עד 10 משתתפים בקורס. לפרטים נוספים : אישור עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה היא מחייבת בחוק, כל אדם אשר עובד בגובה חייב לשאת על עצמו תעודה בתוקף במהלך יום העבודה. בנוסף  לתעודה מזהה עם תמונה.

בשל שרוב תאונות העבודה המדווחות הם בעבודה בגובה בפרט על סולמות, יש לראות זאת בחשיבות רבה על מנת ללמוד שיטות עבודה נכונות ובטוחות. כאלה שיוודאו את בטיחותכם והעובדים שעובדים תחתיכם.

קורס עבודה בגובה , סולמות, במות הרמה ,סל הרמה, פיגומים, גגות וקונסטרוקציה
קורס עבודה בגובה , סולמות, במות הרמה ,סל הרמה, פיגומים, גגות וקונסטרוקציה

 

גדרות תיחום לעבודות סנפלינג
גדרות תיחום לעבודות סנפלינג

הדקל שיפוצים מבצעים עבודות גובה וסנפלינג במרכז בערים: תל אביב, רמת גן, הרצליה, גבעתיים רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, גבעת שמואל, גני תקווה , באר יעקב, לוד, רמלה, יהוד-מונוסון, סביון, מודיעין-מככבים-רעות, ראש העין, רחובות, נס ציונה, אלעד, נתניה, בני ברק, כפר שמריהו ועוד.

עבודות סנפלינג בערים בדרום: אילת, אופקים, אשדוד, אשקלון, קריית גת, שדרות, דימונה, נתיבות, ערד, קריית מלאכי ושדרות.

עבודות בגובה בערים בצפון: חיפה, קיסריה, אור עקיבא, חדרה, טבריה, בית שאן, עפולה, צפת , נוף הגליל.